Sunday, December 6, 2009

Paper Math Da Settle... 3 paper lg n aku grad!!

Alhamdulillah,
settle gak paper math buat kali terakhir dalam poli ni...
gile ah... cos engineering tiap2 sem ader math..
mau x pecah pale?? huhuhu..
tp sem ni mungkin result aku x mcm sem lepas kot...
erm... susah gak nak score tiap2 sem ni...
presssure byk ooo....

X kisah la tue... janji aku da settle dah...
I HAVE DONE IT ALL!!!

Esok paper Mekanisma P'Hantar Kuasa lak menyusul..
(satu hape pun x study ag... muahahaha)
khamis ni Kawalan motor lak...
isnin depan sistem komputer!!

pastu grad, konvo, kerje, kawen.. hahhaha
merepek je aku ni.... otak tgh menggelegak tgh hari cam ni... uhhuhhu
tgk budak2 umah pun semua da terbongkang tdo (kecuali anuar sbb
dier adr paper ag jap ag)
ape2 pun...
doakan aku ye...
n aku akan doakan korg gak.. hehehhe...

1 comment:

  1. ermm...tahniah...apapun...kita akn jumpa lg 3 paper....best2...

    ReplyDelete