Saturday, November 28, 2009

Antara Aku dan Dia..

Andai aku dapat putarkan waktu..

1: Aku xkan lepaskan dia...
2: Aku takkan sesekali menyakiti dia
3: aku akan sentise menyayangi dia..
4: aku sentiasa disisi dia
5: aku xkan biarkan lelaki lain muncul dlm hidupnya
6: aku akan berdoa tiap2 hari utknya..
7: sob..sob.. aku sedih... kenape waktu tu sementara..

siyes giler aku rindu kat kau..
wpun kau pernah melukakn hati aku 2 x..
tp...
bile kenangan waktu aku bsame2 kau..
aku rase bahagia sgt2..
pertama kali dlm hidup aku rse bahagia mase tu..
x mcm skrg..
aku keseoranagan..

tp.. kwan2 aku slalu bg smgat kat aku..
kate mereka..
"percayelah qayyum, Allah itu maha adil... dia akan berikan kau
seseorg yg jauh lebih baik lg insyaallah.."

aku cuba utk jd kawan dier pastu.. tp..
sia-sia.. dier delete aku dr frenster n facebook..
aku tau dier nak elakkan diri dr aku..
xpe.. aku paham keadaan dier waktu tu..
aku x salahkan dia...
dia ader hak nak buang sape2 je dlm facebook tu..
erm..

da setahun sejak dier tinggalkan aku..
tp tiap2 tahun aku x pernah lupe nak wish bufday dia...
aku tau...
dier x ader pape perasaan kat aku lg...
tp percayalah ******,
kaulah satu2nye wanita yg pernah membahagiakan hidupku..
dan aku xkan lupekan kau sampai bile2...
walaupun skrg kau berada nun jauh diseberang laut sana...
----------

No comments:

Post a Comment