Monday, November 9, 2009

Semalam Aku Bermimpi...


Semalam aku bermimpi. ader seorg gadis yg aku aku sgt admire dtg mendampingi aku.. pastu dier duduk di sebelahku dan memandangku dengan wajah penuh kasih.. sambil mengusap tanganku..
setiap kata2nya ku amati penuh makna.. akiu bagi x percaya yg dia juga menyayangiku.. ku rasakan diriku amat bertuah dan bersyukur padamu ya Allah jika semua ini benar2 terjadi..
Ya Allah.. apakah petanda semua ini..? adakah ini hanya mimpi yg hanya berlalu pergi atau memang ditakdirkan dirinya untukku?
aku x ingin disakiti lagi.. aku tak ingin kecewa lagi..
aku benar2 mengharapkan ape yg menjelma dlm mimpiku semalam kekal selamanya..
tp.. bile aku sedar dr tidur.. barulah aku tau.. ini semua hanya mimpi.. hanya mimpi yg berakhir pada subuh hari..

1 comment: