Tuesday, February 9, 2010

Aidil... Pakcik rindukan Aidil... =-(

Comel kan bb ni...
name dier Aidil..
anak membe aku.... br je 4 bulan.. tp bdn dier fuhh..semangat tul..
huhuhuhu..
kawan aku ni dier org acheh..
semalam... sempat gak aku main2 ngan aidil...
dier da pandai ketawe.. gelak2.. sweet sgt masyaAllah..
pastu kawan aku gtau.. ari ni.. dier nk balik indon dah ngan fmily der..
huhuhu.. sedih sgt... pasni aku da x dapat main2 ngan ank dier ni lg...
aidil... huhuhu...
harap2 aidil xkan lupekan pakcik ye..
pakcik rindu aidil sgt2..
even pakcik sdiri pun x de anak ag..
tp pakcik rse hati pakcik dekat sgt ngan aidil..
pakcik rse kesunyian pakcik selame ni terisi gan kehadiran aidil...
='-(
kalau ader rezeki insyaAllah nnt pakcik dtg sane jenguk aidil k..
pakcik syg aidil sgt2...

salam syg dr uncle mu...

No comments:

Post a Comment