Friday, February 5, 2010

Pertama Kali aku kenal ape erti Cinta...


Hari ni hari jumaat,.. hari yg plg tenang dlm semua hari.. sbb hari ni penghulu segala hari...
entah kenape tibe2 aku rse nk bicarekan topik ni...
tp aku rse nk je kongsi ngan kwan2 aku semue..

erm.. cinte pertama aku..
korg mungkin xtau.. aku x pernah kenal mane2 gurl mase sek rendah,.
nape??
sbb aku skul dulu semua lelaki..
kat SRK St Thomas.. Kuantan..
mase tu hidup aku hepi je.. xpernah kenal ape erti cinta..kapel..skandal..

hidup aku betul2 bermula mase form 1..
aku dapat skul SM Indera Mahkota.. Kuantan...
mase tu janggal giler.. pertama kali dlm hidup aku belajar satu kelas ader pompuan.. majoriti lak tu..(sebab kelas pertama) heheh

kat kelas 1 Arif tu la aku kenal cinta pertama aku.
aku mase tu igt just suke2 je kat minah ni...
tp bile aku x nampak dier dalam kelas sehari.. aku xleh nk fokus da
erm.. cinte monyet je kn..
mase tu aku x penah ckp pun aku ske dye ke ape.. aku cume pk nk kawan je..
tp lame2 perasaan tu wujud dlm diam..
n aku terus cakap aku suke kat dye...
wpun dye x terime aku tyme tu.. aku x kesah..
janji aku da luahkan ape yg patut aku luahkan..
kisah aku ngan dier berakhir kat situ je...

kisah Tahun 2001 yg penuh kenangan dlm hidup aku...



No comments:

Post a Comment