Tuesday, February 16, 2010

Better To let her go...

I sit by myself.. in diz house..
and try to motivate myself..
and i think again..

"siapalah diriku ni... kenape aku selalu x pernah dapat kebahagiann yg btul2 aku dambakan...?"
kenape mesti aku yg akhirnya mengalah utk org lain...
besarkah pengorbanan aku ni?
aku rse xde pun..
mungkin aku sendiri yg silap...
aku berharap pada satu mimpi yg x pasti.. dan mengharap cinta yg takkan dibalas lagi...
aku sedar skrg...
keadaan berubah.. x same mcm dulu...
aku tetap mcm ni...
hatiku xkan temu kebahagiaan itu...

sayunye...
kenape agaknye...
ya Allah...
berilah aku petunjuk...
berikanlah kebahagiaan dalam hati aku...
kurniakanlah aku seorg yg dapat memahami perasaan hati ini....
dan dapat mendamaikan hati ini....

P/s: Terngiang-ngiang lagu UNIC kat dalam kepale ni..
"Ku pendamkan perasaan ini
Ku rahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati.."

No comments:

Post a Comment